Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Infraestructures científiques / Arquitectura i urbanisme / Laboratori Virtual d'Innovació Modelant l'Arquitectura i la Ciutat (VIMAC)

Laboratori Virtual d'Innovació Modelant l'Arquitectura i la Ciutat (VIMAC)

El Laboratori Virtual d'Innovació Modelant l'Arquitectura i la Ciutat (VIMAC) és un referent tecnològic a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Es beneficia de la tecnologia i les metodologies més avançades per dur a terme projectes d’innovació tecnològica en els àmbits següents: Arquitectura, Patrimoni i Urbanisme, utilitzant sistemes digitals de: Geo informació, Cartografia Digital, Escàner Làser Terrestre, Estudis i Fotogrametria. Es dirigeix cap a la elaboració de mapes, plànols, models 3D i aplicacions interactives, basades en el tractament d’informació parametritzada georreferenciada que permet la visualització de diferents elements històrics, patrimonials, arquitectònics i urbans.

A continuació trobareu el llistat de preus vàlid fins a Desembre 2022. Si el servei requereix de preparació o d'algun servei addicional que no està tarifat, es facturarà a part. Contacta'ns per resoldre qualsevol dubte o contractar els nostres serveis.

Serveis cientificotècnics

Tarifa (IVA no inclòs)

Digitalització precisa d’edificis (Digital Twins) sense mitjans auxiliars. Fins a 25 scanners

461,37 € / dia