Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Infraestructures científiques / Indústria 4.0 / Laboratori Comú d’Enginyeria Mecànica (LCEM)

Laboratori Comú d’Enginyeria Mecànica (LCEM)

Des de la seva creació, 1993, el Laboratori Comú d’Enginyeria Mecànica i Electrònica (LCEM) és una unitat de servei transversal de la UPC, que pertany al sector industrial de la mecanització i als sectors complementaris i auxiliars de l’enginyeria, electricitat, electrònica i caldereria, i que principalment dóna suport i assessorament en aquests àmbits a tota la comunitat universitària.

Es tracta d’un servei necessari pel contingut tècnic de la mateixa comunitat, i té la seva seu al Pavelló G, Planta -1, de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).

Des del seu inici, el LCEM ha portat a terme una intensa activitat de disseny i fabricació d’objectes tecnològics destinats a donar suport a la docència i a la recerca, principalment de la UPC, però també a altres institucions culturals i científiques de la Unió Europea i d’arreu del món.

A continuació trobareu el llistat de preus vàlid fins a Desembre 2022. Si el servei requereix de preparació o d'algun servei addicional que no està tarifat, es facturarà a part. Contacta'ns per resoldre qualsevol dubte o contractar els nostres serveis.

Serveis cientificotècnics

Tarifa per institució pública (IVA no inclòs)

Tarifa (IVA no inclòs)

Servei de mecanització