Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Infraestructures científiques / Sostenibilitat i medi ambient / Institut de Recerca en Dinàmica Fluvial i Enginyeria Hidrològica (FLUMEN)

Institut de Recerca en Dinàmica Fluvial i Enginyeria Hidrològica (FLUMEN)

FLUMEN és un institut mixt de recerca en Dinàmica Fluvial i Enginyeria Hidrològica, amb diverses línies de recerca consolidada en hidrodinàmica de rius, hidrologia urbana, dinàmica d’embassaments, hidràulica de preses, control de canals de reg i dinàmica sedimentària. Els laboratoris de FLUMEN ocupen una superfície total d’uns 2000 m2, en part coberts en part a cel obert, on es disposa de diversos sistemes de canonades i bombament per alimentar les diferents instal·lacions amb cabals de fins a 400 l/s. FLUMEN disposa també d’eines de simulació avançada HPC basades en el model IBER per càlculs de flux d’aigua en làmina lliure, risc d’inundació, dinàmica sedimentaria en rius i embassaments i problemes generals de dinàmica fluvial.

A continuació trobareu el llistat de preus vàlid fins a Desembre 2022. Si el servei requereix de preparació o d'algun servei addicional que no està tarifat, es facturarà a part. Contacta'ns per resoldre qualsevol dubte o contractar els nostres serveis.

Serveis cientificotècnics

Tarifa (IVA no inclòs)

Instal·lació de control de canals

1200 € / dia

Panell de canonades

900 € / dia

Laboratori de Models reduïts

1000 € / dia

Laboratori d’Hidràulica B0

600 € / dia

Simulacions d’alt rendiment amb IBER

210 € /h

Hora 1 tècnic per preparació instal·lacions

50,67 € / h

Hora 1 tècnic per preparació simulacions

80  € / h

Les despeses d' adaptació del laboratori per desenvolupar el servei no es poden incloure en aquest tarifa degut a la variabilitat en funció del client. Aquestes despeses seran assumides pel client de forma directa.

Equipaments

• Canal hidràulic de pendent variable: 20 x 0.6 x 0.6 (m), pendent màx. 4%. Cabal: 0.150 m3/s
  • Plataforma d’embornals: Tram de carrer a escala 1/1. Màx. pendent longitudinal: 10% i màx. pendent transversal: 2%. Cabal: 0.25 m3/s
  • Sobreeixidor esglaonat: Model reduït (ƛ=15) Prototip: H: 75 m. Alçada esglaó: 1.20 m. Pendent: 51.34º. Ample parament: 45 m. Cabal prototip: 350 m3/s
  • Plataformes de sobreeixidors i preses. Superfícies plataformes: superior 45 m2 (9 x 5) i inferior 30 m2 (6 x 5). Cabal: 0.25 m3/s
  • Laboratoris interiors (B0 i D1) amb 864 m2 de superfície i un cabal de 0.40 m3/s
  • Laboratori exterior amb una superfície de 1.050 m2 i un cabal de 0.60 m3/s.